Dziś: | 1334 | |
Wczoraj: | 515 | |
Ten tydzień: | 2996 | |
Poprzedni tydzień: | 5607 | |
Ten miesiąc: | 2996 | |
Poprzedni miesiąc: | 29665 | |
Od początku: | 2146578 |
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania „Remont elewacji budynku wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej w Bytomiu Odrzańskim ul. Dworcowa 38” |
Fundacja "Moje Miasto" |
Wpisany przez Administrator |
wtorek, 01 sierpnia 2017 13:46 |
ZAWIADOMIENIEO UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Informuję, że w prowadzonym przez Fundację „Moje Miasto” w Bytomiu Odrzańskim postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont elewacji budynku wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej w Bytomiu Odrzańskim ul. Dworcowa 38” Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00 dnia 1 sierpnia 2017 roku nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. |