Dziś: | 1439 | |
Wczoraj: | 515 | |
Ten tydzień: | 3101 | |
Poprzedni tydzień: | 5607 | |
Ten miesiąc: | 3101 | |
Poprzedni miesiąc: | 29665 | |
Od początku: | 2146683 |
Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. B. Krzywoustego 25 w Bytomiu Odrzańskim |
Fundacja "Moje Miasto" | |||
Wpisany przez Administrator | |||
piątek, 28 maja 2010 17:52 | |||
Link do Biuletunu Zamówień Publicznych: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=149408&rok=2010-05-28 Bytom Odrzański: Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. B. Krzywoustego 25 w Bytomiu Odrzańskim Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Moje Miasto , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie, tel. 0-68 388 40 22, faks 0-68 388 40 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. B. Krzywoustego 25 w Bytomiu Odrzańskim. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. B. Krzywoustego 25 w Bytomiu Odrzańskim. Zakres robót obejmuje m.in.: - rozbiórkę zniszczonych i wykonanie nowych żelbetowych czapek kominowych, - przemurowanie uszkodzonych koron kominów ponad dachem wraz z ich tynkowaniem i białkowaniem, - naprawę istniejącego pokrycia papowego polegającą na przecięciu pęcherzy, osuszeniu podłoża palnikiem i ponownym przyklejeniu rozciętej papy i wklejeniu łat z papy termozgrzewalnej podkładowej, - rozebranie fragmentów pokrycia z papy przy wymienianych opierzeniach i wklejeniu w ich miejsce papy termozgrzewalnej podkładowej, - mocowanie istniejącego opierzenia do kominów i murków ogniowych kołkami, - docieplenie stropodachu nad całym budynkiem metodą polegającą na ułożeniu styropianu EPS 100-038 DACH, o grubości 12 cm, laminowanego papą na istniejącym pokryciu, - pokrycie całej powierzchni dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - obrobienie kominów, murków ogniowych ponad dachem, stojaków i rur papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - wykonanie opasek uszczelniających kominów i murków ogniowych ponad dachem z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm, - konserwacja widocznych fragmentów opasek i obróbek z blachy ocynkowanej emulsją asfaltową, - wykonanie nowych rur spustowych z blachy cynkowo - tytanowej, - uzupełnienie daszków na rurach wentylacyjnych, - malowanie farbą olejną rur odpowietrzeń pionów ponad dachem oraz rur żeliwnych spustowych. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) w terminie do dnia 14 czerwca 2010 do godz. 11.30 III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 4.W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zaszła konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, b) zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, e) wystąpiły złe warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury utrudniające lub uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 3) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, 4) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem, niewykonaniem w terminie umownym lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3.Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sbip.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Odrzańskim, Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pok. nr 6 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dodatkowe pliki można pobrać tutaj.
|