Dziś: | 380 | |
Wczoraj: | 1452 | |
Ten tydzień: | 2346 | |
Poprzedni tydzień: | 6006 | |
Ten miesiąc: | 11362 | |
Poprzedni miesiąc: | 12619 | |
Od początku: | 2100892 |
Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. Rynek 6 w Bytomiu Odrzańskim |
Fundacja "Moje Miasto" | |||
Wpisany przez Administrator | |||
piątek, 22 czerwca 2012 13:59 | |||
Link do Biuletunu Zamówień Publicznych: http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=216430&rok=2012-06-22 Bytom Odrzański: Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. Rynek 6 w Bytomiu Odrzańskim Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Moje Miasto , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie, tel. 0-68 388 40 22, faks 0-68 388 40 26. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. Rynek 6 w Bytomiu Odrzańskim. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:- rozebranie zniszczonego i nieszczelnego pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie w koronkę na zaprawie, - pokrycie całej powierzchni dachu nową czerwoną ceramiczną dachówką karpiówką podwójnie w koronkę mocowaną wkrętami, - pokrycie folią dachową wstępnego krycia całej powierzchni dachu pod dachówką, - wymianę wyłazów dachowych i okien dachowych na połaciach dachu na nowe, - naprawę kominów polegającą na odbiciu odspojonych tynków kominów na poddaszu i ponad dachem, - przemurowanie spękanych koron kominów, - wykonanie gładzi z zaprawy cementowej na kominach, - konserwację wykonanych gładzi emulsją asfaltową dwukrotnie, - tynkowanie kominów ponad dachem i na poddaszu budynku, - malowanie kominów ponad dachem i na poddaszu budynku dwukrotnie białą elewacyjną farbą emulsyjną, - rozebranie opierzeń kominów, murów szczytowych i opierzeń styków murów z dachówką, - wykonanie nowych opierzeń kominów, murów szczytowych oraz opierzenia okapowego z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm, - wykonanie opasek uszczelniających opierzeń kominów i murów szczytowych z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm, - montaż płotków przeciwśniegowych na połaci dachu od ul. Krzywoustego w celu zapewnienia bezpieczeństwa korzystających z chodnika wzdłuż okapu dachu w czasie opadów śniegu, - rozebranie istniejących uszkodzonych rynien dachowych i rur spustowych, - wykonanie nowych rynien z blachy tytanowo - cynkowej, - wykonanie nowych rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej,. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w terminie do dnia 09.07.2012r. do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), d) kosztorys ofertowy e) dowód wpłacenia/wniesienia wadium III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane: 1) przez Zamawiającego, 2) przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, 3) wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.). wymagających zgody projektanta 4) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia , 5) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, 6) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, 7) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru mieszczących się jednak w opisie przedmiotu zamówienia, 8) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1. konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art.67 ust.1. pkt.5 ustawy warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji technicznej wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu. 9) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej. 10) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytomodrzanski.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Odrzańskim, Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pok. nr 6 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|