Dziś: | 164 | |
Wczoraj: | 529 | |
Ten tydzień: | 4631 | |
Poprzedni tydzień: | 6387 | |
Ten miesiąc: | 26235 | |
Poprzedni miesiąc: | 29665 | |
Od początku: | 2169817 |
Informacja nt. usuwania azbestu |
Urząd Miejski | |||
Wpisany przez Administrator | |||
wtorek, 03 października 2017 08:06 | |||
Bytom Odrzański, dnia 03.10.2017 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A Informuję, że Gmina Bytom Odrzański zrealizowała przedsięwzięcie pn. „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VII 2017 r.”, w ramach którego usunięto 13,76 Mg (1.208 m²) płyt eternitowych falistych. Inwestycja ta uzyskała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w wysokości 8.143,12 zł w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|