Dziś: | 180 | |
Wczoraj: | 529 | |
Ten tydzień: | 4647 | |
Poprzedni tydzień: | 6387 | |
Ten miesiąc: | 26251 | |
Poprzedni miesiąc: | 29665 | |
Od początku: | 2169833 |
Informacja nt. usuwania azbestu |
Urząd Miejski | |||
Wpisany przez Administrator | |||
środa, 17 stycznia 2018 13:58 | |||
Bytom Odrzański, dnia 17.01.2018 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A Uprzejmie informuję, że Gmina Bytom Odrzański w 2018 r. będzie realizowała Program priorytetowy NFOŚiGW pn. „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez partnerów zewnętrznych. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest". Dofinansowanie przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie Gminy Bytom Odrzański (bez ograniczeń dotyczących własności posesji, z których są usuwane odpady), obejmuje koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów azbestowych (bez kosztów zakupu materiałów budowlanych).
Jednocześnie informuję, że prowadzący działalność gospodarczą i rolniczą, będą zobowiązani do złożenia w Urzędzie Miejskim informacji dotyczącej pomocy publicznej.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|