![]() | Dziś: | 229 |
![]() | Wczoraj: | 527 |
![]() | Ten tydzień: | 1437 |
![]() | Poprzedni tydzień: | 3984 |
![]() | Ten miesiąc: | 5899 |
![]() | Poprzedni miesiąc: | 14760 |
![]() | Od początku: | 2192404 |
Informacja nt. usuwania azbestu |
![]() |
![]() |
![]() |
Urząd Miejski | |||
Wpisany przez Administrator | |||
środa, 24 października 2018 14:01 | |||
Bytom Odrzański, dnia 24.10.2018 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A Informuję, że Gmina Bytom Odrzański zrealizowała przedsięwzięcie pn. „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VIII 2018 r.”, w ramach którego usunięto 31,45 Mg (2.783 m²) płyt eternitowych falistych. Inwestycja ta uzyskała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 19.118,88 zł w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez partnerów zewnętrznych. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|