







![]() | Dziś: | 1008 |
![]() | Wczoraj: | 1935 |
![]() | Ten tydzień: | 1008 |
![]() | Poprzedni tydzień: | 12393 |
![]() | Ten miesiąc: | 15301 |
![]() | Poprzedni miesiąc: | 25366 |
![]() | Od początku: | 2397376 |
| Informacja nt. usuwania azbestu |
|
|
|
| Urząd Miejski | |||
| Wpisany przez Administrator | |||
| środa, 24 października 2018 14:01 | |||
|
Bytom Odrzański, dnia 24.10.2018 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A Informuję, że Gmina Bytom Odrzański zrealizowała przedsięwzięcie pn. „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VIII 2018 r.”, w ramach którego usunięto 31,45 Mg (2.783 m²) płyt eternitowych falistych. Inwestycja ta uzyskała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 19.118,88 zł w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez partnerów zewnętrznych. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|