Dziś: | 2 | |
Wczoraj: | 715 | |
Ten tydzień: | 4081 | |
Poprzedni tydzień: | 10648 | |
Ten miesiąc: | 22174 | |
Poprzedni miesiąc: | 24387 | |
Od początku: | 2136091 |
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych województwa lubuskiego w Gminie Bytom Odrzański - sprawozdanie za I półrocze |
Pomoc UE | |||
Wpisany przez Administrator | |||
wtorek, 12 lutego 2013 09:06 | |||
SPRAWOZDANIE ZA I PÓŁROCZE
z przebiegu projektu „„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych województwa lubuskiego w Gminie Bytom Odrzański” w roku szkolnym 2012/2013- semestr pierwszy Na koniec roku szkolnego 2011/2012 zakończyli udział w projekcie uczniowie klas pierwszych i w obecnym roku szkolnym 2012/2013 zrekrutowaliśmy do projektu 21 osób z klas pierwszych na podstawie opinii z PPP oraz na podstawie kart z przedszkola, uwzględniając opinie nauczycieli wychowawców. Z dniem 10.09.2012r. zrezygnowały z projektu dwie uczennice z klasy III a, gdyż wada postawy uległa poprawie i lekarz ortopeda nie zalecił dalszych ćwiczeń korekcyjnych. W miejsce tych uczennic doszły 2 uczennice z klasy II a.
W związku z powyższym w projekcie uczestniczą: I- Uczniowie klas pierwszych- 21uczniów, w tym Dz. 5 i Chł. 16 Dojeżdżających: 3 osoby / 1 dz. – 2 chł / II- Uczniowie klas drugich-22osoby Dz-7-Chł-15 Dojeżdżających: 5 osób / 1 dz. – 4 chł./ III- Uczniowie klas trzecich -24osoby- DZ-10 Chł 14 Dojeżdżające: 6 osób / 2dz- chł. 4/ Uczestnicy wg zajęc: 1. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu -21osób/ 6dz-15chł / 2.Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi -20 osób /6dz-13chł / 3. Zajęcia dla uczniów z wadami wymowy - 20osób /3dz-17chł / 4. Zajęcia dla uczniów mających trudności w zachowaniu- socjoterapia poprzez teatr - 16 osób- 6dz- 10chł 5. Zajęcia dla uczniów z wadami postawy- gimnastyka korekcyjna z elementami muzykoterapii - 24 osoby / 11dz. – 13 chł./ Niektórzy uczniowie zrezygnowali z udziału w projekcie, i na ich miejsce zapisano uczniów z list rezerwowych do tych zajęć, gdzie było to możliwe. Zależne było to od ilości godzin do zrealizowania do końca roku szkolnego na jednego ucznia. Wykaz taki znajduje się u koordynatora do wglądu. Uczniowie przychodzą na zajęcia wg określonego planu zajęć, korzystają z zakupionych pomocy dydaktycznych. Grupy uczniów z zajęć socjoterapeutycznych na koniec semestru przedstawili swoim rodzicom krótkie scenki kukiełkowe i teatru żywego słowa związane z Bożym Narodzeniem. Zajęcia są dokumentowane fotograficznie przez nauczycieli prowadzących. W miesiącu październiku została przeprowadzona kontrola zewnętrzna tzw. audyt z udziałem Komisji Europejskiej EFS, która wykazała wzorowe prowadzenie i przebieg projektu oraz prowadzenie dokumentacji. Koordynator prowadzi projekt nieodpłatnie. Koordynator projektu mgr Katarzyna Zielonka
|