Dziś: | 1366 | |
Wczoraj: | 515 | |
Ten tydzień: | 3028 | |
Poprzedni tydzień: | 5607 | |
Ten miesiąc: | 3028 | |
Poprzedni miesiąc: | 29665 | |
Od początku: | 2146610 |
Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. Polna 1 w Bytomiu Odrzańskim |
Fundacja "Moje Miasto" | |||
Wpisany przez Administrator | |||
środa, 01 września 2010 08:34 | |||
Link do Biuletunu Zamówień Publicznych: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=272020&rok=2010-08-31 Bytom Odrzański: Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. Polna 1 w Bytomiu Odrzańskim Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Moje Miasto , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie, tel. 0-68 388 40 22, faks 0-68 388 40 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego ul. Polna 1 w Bytomiu Odrzańskim. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Polnej 1 w Bytomiu Odrzańskim. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: - wymianę zniszczonego i nieszczelnego pokrycia z dachówki zakładkowej cementowej na nowe również z dachówki zakładkowej cementowej w kolorze czerwonym na sucho, z zastosowaniem folii dachowej wstępnego krycia, wymianę wyłazów dachowych, - wymianę zniszczonego i nieszczelnego pokrycia świetlika typu wole oko dachówką karpiówką w kolorze czerwonym podwójnie w koronkę na sucho z zastosowaniem folii dachowej wstępnego krycia, - naprawę kominów polegającą na przemurowaniu spękanych koron kominów, otynkowaniu, białkowaniu kominów i wykonaniu nowych ław kominiarskich, - oczyszczenie końców krokwi wystających poza obrys ścian zewnętrznych i zabezpieczenie ich poprzez impregnację środkiem bio i ogniochronnym FOBOS M4, - oczyszczenie deskowania z desek wykonanego na krokwiach poza obrysem ścian zewnętrznych budynku i zabezpieczenie deskowania poprzez impregnację środkiem bio i ogniochronnym FOBOS M4, - rozebranie obróbek blacharskich lukarn i murków ogniowych i wykonanie nowych obróbek blacharskich lukarn i murków ogniowych z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,6 mm, - wymianę opierzenia kominów i opierzenia styków połaci dachowych ze szczytami na nowe z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm - powierzchnie opierzeń i obróbek blacharskich konserwować lakierem SBS Silver Primer. - wykonanie opasek uszczelniających opierzeń kominów i opierzeń styków połaci dachowych ze szczytami z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm - powierzchnie opierzeń i obróbek blacharskich konserwować lakierem SBS Silver Primer. - pokrycie koryta dachowego od strony budynku Polna Nr 3 papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - wymianę opierzenia koryta dachowego od strony budynku Polna Nr 3 z blachy ocynkowanej na nowe z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,6 mm, - wymianę istniejących wyłazów dachowych, - rozebranie wyeksploatowanych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej i wykonanie nowych rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,7 mm.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w terminie do dnia 16 września 2010 do godz. 9.30 III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 4.W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zaszła konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, b) zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, e) wystąpiły złe warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury utrudniające lub uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 3) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, 4) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem, w terminie umownym lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3.Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytomodrzanski.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Odrzańskim, Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pok. nr 6 (sekretariat).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dodatkowe pliki można pobrać tutaj.
|